Prestashop

Wykonujemy wdrożenia sklepów na silniku Prestashop, aktualnie jednym z najbardziej popularnych rozwiązań e-commerce. Tworzymy estetyczne, przejrzyste projekty graficzne, które podwyższają renomę sklepu oraz wzbudzają zaufanie w oczach potencjalnych Klientów.

sklepy internetowe PrestaShopRealizację sklepu można podzielić na kilka etapów (zależnych od Państwa potrzeb), poczynając od zagadnień wstępnych: wybór odpowiedniej domeny www oraz serwera, skończywszy na wprowadzeniu przykładowych produktów oraz kategorii. Podsumowując otrzymują Państwo w pełni gotowy sklep do prowadzenia działalności w sieci, bez żadnych ukrytych opłat oraz abonamentów.

 Zajmujemy się również:

  • Drobnymi oraz bardziej rozbudowanymi modyfikacjami PrestaShop
  • Aktualizacją platformy sklepowej
  • Dostarczaniem modułów do sklepów PrestaShop
  • Konfiguracją sklepu

Od kilku lat zajmujemy się realizacją sklepów PrestaShop, nie przez przypadek skupiliśmy się na tej platformie sklepowej, która jest wiodącą marką w rozwiązaniach e-commerce. Oprogramowanie wyposażone jest w sporą ilość narzędzi ułatwiających sprzedaż, można znaleźć również opcje, które zaspokoją najbardziej wymagających e-handlowców. Przejrzysty, intuicyjny panel zaplecza sklepu umożliwia łatwe wprowadzanie przedmiotów, kategorii, ustawień związanych z konfiguracją sposobów płatności jak i wysyłek bez konieczności “władania” językami programowania.

Publikujemy adres do oficjalnej strony PrestaShop, pod którym można znaleźć więcej szczegółowych informacji na temat platformy sklepowej: http://www.prestashop.com

Panel administracyjny

Panel administracyjny prestashop

Zarządzenie panelem administracyjnym (niezależnie od wersji silnika) jest niezwykle intuicyjne i nie powinno sprawić większych problemów przy prowadzeniu sprzedaży. Zaplecze sklepu jest miejscem, w którym można swobodnie gospodarować ustawieniami, począwszy od konfiguracji produktów aż do zmian związany z rozmieszczeniem bloków na stronie głównej sklepu.

 

Opis wybranych opcji w PrestaShop

 

Konta pracowników

Konta pracowników w prestashop

Funkcja umożliwiająca zakładanie kont pracownikom sklepu z różnymi uprawnieniami konfiguracyjnymi oraz dostępowymi. Jeśli prowadzeniem sprzedaży zajmuje się więcej osób to możemy przydzielić odpowiednie możliwości dla każdej persony z osobna, zgodnie z wyznaczonymi kompetencjami zadaniowymi. Administrator może przypisać danemu loginowi: dostęp do wybranych zakładek, możliwość edycji: usuwania / dodawania  / wprowadzania zmian w danym obszarze panelu.

 

Dodawanie produktów

Strona produktu w prestashop

 Kartę produktu, czyli stronę gdzie wprowadza się wszystkie informacje związane z przedmiotem dzieli się na kilka zakładek. W zależności od branży w jakiej prowadzona jest działalność oraz charakterystyki towaru, niektóre informacje powinny zostać wypełnione, a część pominięta.

karta produktu

Należy wspomnieć, że dodawanie wszelkiej treści sklepu odbywa się za pomocą edytora WYSWIG, który w sposób graficzny pozwala na łatwe operowanie właściwościami tekstu.

 

Statystyki

Statystyki sprzedaży w prestashop

Na stronie statystyk sklepowych można zaobserwować większość zdarzeń, które generuje podczas swojej pracy prestashop. Dzięki wykorzystaniu tych informacji możemy określić strategię sprzedaży oraz skorzystać z danych, które wyręczą nas przed skomplikowanymi obliczeniami związanymi na przykład ze sprzedażą i zamówieniami. Prócz tego można zaobserwować zachowania Klientów: zainteresowanie produktami / kategoriami, najczęściej wybierane opcje dostawy, czy nawet pochodzenie zainteresowanych.

 

Języki i waluty

Języki i waluty w prestashop

Presta shop daje praktycznie nieograniczone możliwości obsługi lokalizacyjnej Klientów, dzięki czemu możemy zaoszczędzić czas i pieniądze. Oprogramowanie obsługuje większość tłumaczeń języków, które możemy importować w każdym momencie w zależności od potrzeb. Wprowadzanie cen w różnych walutach poszło w zapomnienie, aktualnie wprowadzamy wartość w wybranej walucie, która przeliczana jest na inne jednostki. Kurs odpowiedniej monety możemy ustalić ręczenie bądź nakazać aktualizację automatyczną. System identyfikuje pochodzenie odwiedzających i wyświetla informacje w odpowiedniej wersji językowej oraz walutowej.

 

Zdjęcia produktów

Aby oferty sklepu były przejrzyste dla Klientów, do prezentacji produktów zastosowano ilustracje o różnych rozmiarach aby strona była czytelna i zawierała najistotniejsze informacje. Na karcie produktu widnieje duże zdjęcie oferowanego przedmiotu, które w razie potrzeby można powiększyć w oknie przeglądarki. Osoba zajmująca się dodawaniem produktów proszona jest o załadowanie jednego pliku graficznego, który automatycznie generowany jest do różnych wielkości i wyświetlany w odpowiednich miejscach sklepu.

Przewidziano również rozwiązanie dla użytkowników, których produkty wymagają prezentacji z kilku ujęć negatywu. Mamy możliwość dodania większej ilości zdjęć oraz ustawienia jednego z nich jako “okładki produktu”, która będzie widniała w miniaturkach.

  • Blog
  • Wpisy o PrestaShop
  • Wpisy o WordPress
  • Wpisy o firmie