Część firm prowadzących sprzedaż online decyduje się na pozyskiwanie Klientów również zza granicy, co wymaga odrębnych ustawień związanych z lokalizacją geograficzną Klienta.  Dodatkowe dochody z rynku światowego czy europejskiego mogą przerosnąć najśmielsze oczekiwania finansowe. Koszty utrzymania pracowników oraz prowadzenia działalności są stosunkowo niższe niż w krajach zachodnich, co daje nam możliwość konkurowania z firmami zagranicznymi.

Blok języków

Funkcjonalności oraz komunikaty sklepu przetłumaczone są na ponad 65 języków, co przynosi określone korzyści podczas wdrażania tłumaczeń. Gdy aktywujemy w sklepie więcej niż jeden język, przy polach do których wprowadzamy tekst (tytuł, opis przedmiotu itp.) wyświetlane są podręczne opcje wyboru języka, co zapewnia sporą swobodę przy wprowadzaniu tłumaczeń.

Wybór języka w sklepie internetowym

Blok walut

Jeśli decydujemy się na wysyłkę towaru za granicę to warto udostępnić obcokrajowcom możliwość płatności we własnej walucie. Oprogramowanie sklepu umożliwia dodanie dowolnej waluty, dzięki czemu widoczność cen oraz system płatności dostosowany jest pod preferencje kupującego.