Wgląd oraz zarządzanie bazą Klientów wydaje się być nieodłączną istotą platformy sprzedażowej. W sklepach Prestashop do prezentacji tego typu danych została poświęcona oddzielna zakładka podzielona na odpowiednie sekcje.

Zestawienie bazy Klientów

Informacje dotyczące nabywców powiązanych z naszym sklepem prezentowane są formie tabeli, którą możemy filtrować według określonych parametrów (np. według imienia, nazwiska czy adresu e-mail), co daje nam możliwość szybkiego wyszukania interesujących nas osób. Prócz podstawowych danych personalnych przy każdej pozycji znajduje się również informacja dotycząca kwoty na jaką dany kontrahent zrealizował zamówienia. Aby wyświetlić bardziej szczegółowe informacje wystarczy kliknąć na wybraną pozycję.

Szczegółowe informacje

Sklep dla każdego z Klientów generuje kartę informacyjną, na której znajdziemy wszystkie szczegółowe informacje dotyczące aktywności poszczególnych osób w naszym sklepie. Przeglądając stronę możemy zobaczyć transakcje: daty, rodzaje płatności, zakupione produkty czy kwoty. Istnieje możliwość śledzenia koszyka Klienta, jak i również stron produktów, które były odwiedzane. Prócz tych informacji widoczne są również adresy oraz korespondencja prowadzona przy pomocy formularza kontaktowego.