Istnieje kilka możliwości wprowadzania, prezentacji produktów w ofercie sklepu. Czasami zdarzają się sytuacje, że posiadamy na magazynie pozycje, które różnią się od siebie wyłącznie kolorem bądź rozmiarem, a w rzeczywistości jest to ten sam model przedmiotu. W takich sytuacjach możemy zdecydować czy tworzymy każdy przedmiot jako osobną prezentację, czy może zamieszczamy na stronie “konfigurator produktu”. Wybierając sposób dodawania produktów musimy kierować się możliwością ułatwienia przeglądania produktów Klientom.

Atrybuty produktów

Atrybut jest to sekcja, pojemnik (np.: kolor, rozmiar), do którego możemy przypisywać wartości: L, M, S, XXL, .. / pomarańcz, czerwień, … . Wzorce można tworzyć według własnego uznania, według specyfikacji produktów, których sprzedażą się zajmujemy. W ten sposób mamy nieograniczone możliwości tworzenia własnych konfiguracji produktów.

Atrybuty produktu

Cechy produktów

Dodatkowym parametrem, który pozwala opisać dany przedmiot, bardziej od strony specyfikacji, czyli parametrów charakterystycznych takich jak: długość, szerokość, pojemność, … jest cecha produktu. Przypisując odpowiednie wartości dla poszczególnych pozycji umożliwiamy wyświetlenie ich na stronie przedmiotu w formie tabeli oraz otrzymujemy możliwość porównania przez Klientów różnych produktów pod kątem wprowadzonych wartości. Dzięki temu rozwiązaniu można w klarowny sposób porównać kilka podobnych produktów.