Wygląd sklepu Prestashop ma spore znaczenie pod kątem marketingowym. Jest jednym z głównych czynników, który pozwala wykorzystać potencjał sprzedażowy witryny. Pozyskanie „zainteresowanego” Klienta nie jest łatwe, jednak gdy to już zrobimy powinniśmy zadbać o to, by wygenerować odpowiednie zaufanie i umożliwić w miarę łatwą realizację zamówienia. Sprzedając produkty na Allegro, dużą część renomy oraz odpowiedzialności przejmuje za nas sam portal aukcyjny, który daje gwarancje i zabezpiecza kupującego. W przypadku sklepu internetowego – musimy o te kwestie zadbać sami. Profesjonalny wizerunek strony w znaczny sposób przybliża nas do zakupu, generuje większe zaufanie względem sprzedawcy, co sprawia, że chętniej finalizujemy zamówienie. Ze względu na elastyczną budowę Prestashop, elementami odpowiedzialnymi za strukturę oraz wygląd sklepu są tzw. szablony (theme, template).
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Dedykowane szablony Prestashop
Jednym z zadań jakie powierzają nam nasi Klienci jest wdrożenie szablonu Prestashop, które przygotowujemy indywidualnie pod potrzeby Odbiorcy. Nasze prace rozpoczynamy od konsultacji, poznania potrzeb oraz analizy branży. Jeśli nie posiadają Państwo upodobań dotyczących wyglądu, wtedy staramy się zaproponować rozwiązania, które skutecznie wyróżnią Państwa ofertę na tle konkurencji. Projekty graficzne na bieżąco konsultowane są z Klientem, który we wszystkich etapach realizacji ma możliwość ingerencji w wygląd sklepu. Własny i unikalny szablon to wygoda zarządzania i komfort robienia zakupów.
Jak przebiega realizacja szablonu Prestashop ?
- 1. Konsultacje związane z kierunkiem realizacji projektu.
- 2. Przygotowanie projektów graficznych, również dla wersji mobilnej (RWD).
- 3. Konsultacje dotyczące przygotowanych projektów, wymiana uwag i naniesienie zmian.
- 4. Po akceptacji projektów przechodzimy do wdrożenia szablonu.
- 5. Etap testowania i naniesienia ewentualnych poprawek na wykonanej kopii sklepu.
- 6. Instalacja i konfiguracja szablonu pod docelową domeną.
Co zyskujesz dzięki indywidualnej szacie graficznej sklepu ?
- 1. Dopracowany i unikalny wygląd.
- 2. Responsywny szablon (dostosowany do urządzeń mobilnych).
- 3. Dedykowane rozwiązania są lżejsze i szybsze.
- 4. Wdrożony szablon poddany jest optymalizacji.
- 5. Dzięki identyfikacji wizualnej kreujesz wizerunek marki.
- 6. Opieka powdrożeniowa z możliwością naniesienia drobnych zmian.
- 7. Klientom pomagamy w obsłudze sklepu.
- 8. Przekazujemy cenne wskazówki związane z optymalizacją SEO.
Gotowe szablony Prestashop
Nie wszyscy nasi Klienci dysponują odpowiednim budżetem aby móc uruchomić dedykowany sklep, dlatego oferujemy dostosowanie gotowych rozwiązań pod potrzeby Klientów. Pomagamy w przebudowie szablonów oraz ich konfiguracji. Projektujemy loga i tworzymy estetyczne banery reklamowe.
Konfiguracja zakupionego szablonu
W tym wypadku pomożemy Państwu zainstalować sklep na wykupionym hostingu oraz skonfigurować gotowy wygląd. Wraz z postępem konfiguracji, tworzona jest instrukcja dotycząca zarządzania konkretnymi blokami, co powinno ułatwić wprowadzanie nowych ustawień w przyszłości. Sprawimy aby budowa Twojego sklepu była spójna i przejrzysta. Zalecamy również wykonanie optymalizacji szablonu, aby sklep funkcjonował jeszcze szybciej.
Modyfikacja gotowego szablonu
Niestety zdarzają się przypadki, że płatne szablony nie są na tyle elastyczne by spełnić oczekiwania właścicieli sklepów. Zazwyczaj treści na prezentowanych przykładach są uzupełnione tak, aby całość wyglądała estetycznie. W praktyce część tekstów jest dłuższa bądź krótsza, co burzy strukturę sklepu i wymaga korekty. Na szczególną uwagę zasługuje wersja mobilna sklepu, w tych obszarach zdarza nam się najczęściej pracować. W niektórych produktach pojawiają się również błędy, które uniemożliwiają właściwą prezentację szablonu, dlatego konieczne jest ich poprawienie.
Spolszczenie szablonu Prestashop
W sporej części szablonów zdarzają się braki w postaci tłumaczeń. Bywa również, że treści są nieprawidłowo przetłumaczone, co w dużej mierze uniemożliwia swobodne poruszanie się po stronie. Niestety „złe tłumaczenia” skutecznie odstraszają potencjalnych Klientów, wprowadzają dezorientację i obawy co do zakupu. Niestety ma to też negatywny wpływ na optymalizację SEO, gdy strona posiada przemieszane treści w różnych językach.